Retouren en garantie

Producten die niet aan realistische wensen en/of verwachtingen van de ontvanger voldoen kunnen worden geretourneerd, met uitzondering van alle theetjes, die we in verband met voedselveiligheid niet retour kunnen nemen, en gepersonaliseerde producten, zoals de speciaal voor jou gedrukte kaartjes. De besteller van de producten kan contact met ons opnemen, indien je iets wilt retourneren, m.b.v. onderstaand service-formulier.

De kosten en het risico van het retourneren zijn voor rekening van de besteller. Na goede ontvangst van het geretourneerde zullen we het vooruitbetaalde bedrag van de bestelling geheel of gedeeltelijk restitueren, inclusief de door ons in rekening gebrachte verzendkosten, indien het een volledige retour betreft.

Er kan tijdens het afhandelen van een bestelling onverhoopt iets misgaan. Ondanks onze uitgebreide controle voor verzending kan er een beschadiging over het hoofd gezien zijn, of kan er tijdens het transport iets voorgevallen zijn, waardoor producten beschadigd zijn geraakt. We kunnen ook verkeerde en/of te weinig producten hebben geleverd. Of twee pakketjes bij verzending hebben verwisseld. We zullen natuurlijk altijd ruimhartig naar een passende oplossing zoeken. Dat kan variëren van het crediteren van (een deel) van de factuur tot het opnieuw opsturen van producten. Graag ontvangen we uw klacht via onderstaand service-formulier.

Service-formulier

    We ontvangen graag één of meer duidelijke foto's (in gif/png/jpg/jpeg/pdf-formaat, maximaal 5 mb per bestand) van verkeerd geleverde producten, beschadigde producten of andere problemen die je hebt geconstateerd:

    Foto 1:

    Foto 2:

    Foto 3: